Jornada Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica
Autor:
Ignasi Massaguer
Amb motiu de la presentació del monogràfic sobre l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica de la revista Caplletra (volum 63, tardor 2017) coordinat per Mariona Casas i Llorenç Comajoan (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya), el Grup de Recerca en Educació, Llenguatge i Literatura (GRELL), la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, l’Institut d’Estudis Catalans, l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana i la revista Caplletra organitzen el dia 25 de maig a l’Institut d’Estudis Catalans una jornada de debat sobre gramàtica pedagògica i recerca en l’ensenyament de la gramàtica.
Inscripció gratuïta a través del formulari següent: https://goo.gl/forms/XNxzr9qhXLVFf20w2
Accés gratuït al monogràfic de Caplletra: https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/issue/view/784/showToc
Contacte: Llorenç Comajoan, llorenc.comajoan@nulluvic.cat
Vols fer un comentari?