Blog Xarxa Llull

LLULL.CAT | XARXALLULL | FABERLLULL | BIENNAL D'ART DE VENÈCIA 2019
     

Creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula

El número 63 de Caplletra (tardor de 2017), la revista internacional de filologia, destinada a la publicació de treballs d’investigació originals sobre aspectes relacionats amb la llengua i la literatura, amb una atenció especial a la filologia catalana, dedica un monogràfic a l’ensenyament de gramàtica catalana.

El monogràfic inclou un article de Núria Bastons, Llorenç Comajoan, Oriol Guasch i Teresa Ribas sobre les creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula. L’article recull dos estudis paral·lels que pretenen conèixer la cognició i les pràctiques dels docents en relació amb l’ensenyament de la gramàtica, un sobre una mostra de professorat de primària i de secundaria encarregat de l’ensenyament del català i el castellà, i un altre sobre una mostra de professorat de català com a segona llengua en l’àmbit de l’ensenyament d’adults. En aquest darrer estudi hi ha participat professorat de la Xarxa universitària d’estudis catalans a l’exterior de l’Institut Ramon Llull.

Hi podeu accedir per mitjà d’aquest enllaç https://ojs.uv.es/index.php/caplletra/issue/view/784/showToc

 

Vols fer un comentari?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Avatar

Ignasi Massaguer